воскресенье, 18 ноября 2012 г.

Я хочу нічого не робити

Цього вечора я бачила Майбутнє.
Грайливе, усміхнене маля.
Воно перекатувалося з однієї ноги на іншу,
наче хвилювалося від такої нашої несподіваної зустрічі.
Майбутнє  з'явилося на моєму подвір'ї десь приблизно на 11 годинну,
хоча в цей час уся малеча вже бачить мрійливі сни...
Я, як завжди, займалася дурницями (що саме і складає моє життя-буття).
Майбутнє у синьому плащечку із зоряним капелюхом пританцьовувало на моєму крилечку.
Така собі щира радість!
Все це прекрасно. Але я чекаю на пояснення?
Я гадала, що Майбутнє - це розкутий блазень у чорному смокінгу,
що є чоловіком містичної Таємниці.
А воно таке мале, безтурботне.
Які висновки робити?..

-
Я хочу нічого не робити.


(((((((((((((((((((

4 комментария:

  1. Подібні поезії можуть бути пророчими. Подумайте. Але це розмова не для всіх.

    А як поетичні справи з "Дорогою любові"? Ми ще сподіваємося.

    ОтветитьУдалить
  2. Дуже в мене не позитивний настрій.. Але я виправлюсь (дуже намагаюся, але заважають обставини..)

    ОтветитьУдалить
  3. Альоно, як маля? Підросло, порозумнішало? Пропоную вдатися до самонавіювання: ДУЖЕ ХОЧЕТЬСЯ ПРАЦЮВАТИ)))

    ОтветитьУдалить
  4. намалювала плакат: "как много дел, как мало времени..."
    перекреслила, написала: "как много дел, как много лени..."
    треба увійти у колію)
    ДУЖЕ ХОЧЕТЬСЯ ПРАЦЮВАТИ)))

    ОтветитьУдалить