Щойно закінчила розробку конспекта класної години з теми "Сострадание. Право на
лучшую жизнь" (к Международному
дню инвалидов).
Пропускаю через себе.. Як навчитися ставити блокування?
До речі...
Сьогодні у школі знов побачила таке, що навіть уявити собі не могла.
Я заходжу на кафедру гуманітарних наук і перше, що чую: "Вижу дерево. Облако. Здравствуйте! Пунктир".
Вчитель дозволила мені посидіти тихенько, поки вона закінчить роботу з незвичайним юнаком, що каже якісь невнятні речі.
Потім Олена Іванівна мені все пояснила..
Олексій - десятикласник. Але він не проста дитина: він хворий на "вялотякущую шизофрению".
Ох і довга бесіда в нас була..!
*Задоволення від спілкування з досвідченим вчителем, розумною та цікавою людиною.
Вона пише вірші. Чекаю на поетичний збірник. Буду цитувати))
В нашому класі теж був незвичайний Олексій. Аутист. Але дуже непоганий хлопець.
ОтветитьУдалить