четверг, 22 ноября 2012 г.

Виконую обіцянку

Урок Віри В'ячеславівни з теми "Лист. Адреса" (21.11).
В мене ще буде час розробити методичний коментар щодо спостережених уроків, але вже зараз хотілося відмітити ось що:

я не знаю, як може так статися, щоб на уроці у 5-ому класі була така тиша... Як у сні (але наяву)
Та при цьому спостерігалася дуже активна і плідна робота учнів.
Вчитель (!) дуже грамотно спланував урок: чергувалися форми роботи, застосовувалися прийоми активізації учнівської діяльності, використано засоби наочності.
Не урок, а сама краса!

*але я досить не розумію:
чи гіпнотизує Віра дітей, чи що... Як може бути така тиша..?









У вівторок (20.11) була активним учасником навч.-виховн. процесу на уроці української мови у формі уроку-подорожі, що проводила Віра В'ячеславівна для свого 5-А.
Клас було поділено на 2 команди: хлопці проти дівчат.
Я була головою журі, що складалося з секретаря, секунданта, судді - всі в одній особі (дякую за довіру, Віро!)
Тема уроку: "Звертання".
Буває і таке: перемогла команда хлопців

*Віра каже, що дівчата були не такі впевнені, як хлопці, через мою присутність (я не дуже зрозуміла, але повірю більш досвідченому педагогові)))


____________________________________________________________________________

Далі буде...

5 комментариев:

  1. Так-так-тааакк))
    А де ж такий жаданний коментар від куратора??
    Добре, мій буде перший )))
    Ну Віруня як завжди, на висоті )))
    Чекаємо посту про твій урок, який буде завтра :)

    п.с. "Дякую за довіру, Віро", - ой як звучить то !!! )))

    ОтветитьУдалить
  2. Як чудово, що у нас є Віра. Сподіваюся, після таких уроків Віри ще більше наших студентів повірять в те, що працювати в школі можна з насолодою. Впевнена, що ми не помилилися, коли вирішили запросити молодші курси на уроки нашої Віри.
    Надю, Олесю, теж сподіваємося на майстер-клас.

    ОтветитьУдалить
  3. Олена Анатоліївна, я, навіть, заздрю Вірі.
    "Где родился, там и пригодился" -> на кого вчився, тим і становись-ка.
    А в мене дірочка у голові..

    Я дуже серйозно ставлюся до виконання всіх завдань, роблю все так, щоб не було соромно за себе та університет.. Вчителя кажуть, що в мене є хист..
    Але.. Публічні виступи - це не мій виграшний номер.
    Я - людина "поза екраном".
    Я можу розробити класний конспект, але я не отримую задоволення від процесу викладання.
    Це, напевно, в мене якийсь-то "синдром молодого спеціаліста"))
    Пробачте за щирість.

    ОтветитьУдалить
  4. Альоно, я колись теж так думала... Але з часом це лікується. Не сприйми за черговий комплімент, але я була бдуже рада, якби у моєї дитини був вчитель з подібним "синдромом".
    Починай займатися автотренінгом. Карнегі тобі допоможе)))
    А Вірі - респект!

    ОтветитьУдалить
  5. Дякую!
    В мене з Карнегі особисті рахунки))
    Після п'ятничного випадка з учнем, здається, "лед тронулся"..)

    ОтветитьУдалить