Урок Віри В'ячеславівни з теми "Лист. Адреса" (21.11).
В мене ще буде час розробити методичний коментар щодо спостережених уроків, але вже зараз хотілося відмітити ось що:
я не знаю, як може так статися, щоб на уроці у 5-ому класі була така тиша... Як у сні (але наяву)
Та при цьому спостерігалася дуже активна і плідна робота учнів.
Вчитель (!) дуже грамотно спланував урок: чергувалися форми роботи, застосовувалися прийоми активізації учнівської діяльності, використано засоби наочності.
Не урок, а сама краса!
*але я досить не розумію:
чи гіпнотизує Віра дітей, чи що... Як може бути така тиша..?
У вівторок (20.11) була активним учасником навч.-виховн. процесу на уроці української мови у формі уроку-подорожі, що проводила Віра В'ячеславівна для свого 5-А.
Клас було поділено на 2 команди: хлопці проти дівчат.
Я була головою журі, що складалося з секретаря, секунданта, судді - всі в одній особі (дякую за довіру, Віро!)
Тема уроку: "Звертання".
Буває і таке: перемогла команда хлопців
*Віра каже, що дівчата були не такі впевнені, як хлопці, через мою присутність (я не дуже зрозуміла, але повірю більш досвідченому педагогові)))
____________________________________________________________________________
В мене ще буде час розробити методичний коментар щодо спостережених уроків, але вже зараз хотілося відмітити ось що:
я не знаю, як може так статися, щоб на уроці у 5-ому класі була така тиша... Як у сні (але наяву)
Та при цьому спостерігалася дуже активна і плідна робота учнів.
Вчитель (!) дуже грамотно спланував урок: чергувалися форми роботи, застосовувалися прийоми активізації учнівської діяльності, використано засоби наочності.
Не урок, а сама краса!
*але я досить не розумію:
чи гіпнотизує Віра дітей, чи що... Як може бути така тиша..?
У вівторок (20.11) була активним учасником навч.-виховн. процесу на уроці української мови у формі уроку-подорожі, що проводила Віра В'ячеславівна для свого 5-А.
Клас було поділено на 2 команди: хлопці проти дівчат.
Я була головою журі, що складалося з секретаря, секунданта, судді - всі в одній особі (дякую за довіру, Віро!)
Тема уроку: "Звертання".
Буває і таке: перемогла команда хлопців
*Віра каже, що дівчата були не такі впевнені, як хлопці, через мою присутність (я не дуже зрозуміла, але повірю більш досвідченому педагогові)))
____________________________________________________________________________
Так-так-тааакк))
ОтветитьУдалитьА де ж такий жаданний коментар від куратора??
Добре, мій буде перший )))
Ну Віруня як завжди, на висоті )))
Чекаємо посту про твій урок, який буде завтра :)
п.с. "Дякую за довіру, Віро", - ой як звучить то !!! )))
Як чудово, що у нас є Віра. Сподіваюся, після таких уроків Віри ще більше наших студентів повірять в те, що працювати в школі можна з насолодою. Впевнена, що ми не помилилися, коли вирішили запросити молодші курси на уроки нашої Віри.
ОтветитьУдалитьНадю, Олесю, теж сподіваємося на майстер-клас.
Олена Анатоліївна, я, навіть, заздрю Вірі.
ОтветитьУдалить"Где родился, там и пригодился" -> на кого вчився, тим і становись-ка.
А в мене дірочка у голові..
Я дуже серйозно ставлюся до виконання всіх завдань, роблю все так, щоб не було соромно за себе та університет.. Вчителя кажуть, що в мене є хист..
Але.. Публічні виступи - це не мій виграшний номер.
Я - людина "поза екраном".
Я можу розробити класний конспект, але я не отримую задоволення від процесу викладання.
Це, напевно, в мене якийсь-то "синдром молодого спеціаліста"))
Пробачте за щирість.
Альоно, я колись теж так думала... Але з часом це лікується. Не сприйми за черговий комплімент, але я була бдуже рада, якби у моєї дитини був вчитель з подібним "синдромом".
ОтветитьУдалитьПочинай займатися автотренінгом. Карнегі тобі допоможе)))
А Вірі - респект!
Дякую!
ОтветитьУдалитьВ мене з Карнегі особисті рахунки))
Після п'ятничного випадка з учнем, здається, "лед тронулся"..)