понедельник, 10 декабря 2012 г.

Про те, як Альона Ігорівна дітьми б обмінялась..


Ой то ні вітер буйний у степу яро виє,
Це 5-Б на перерві по школі гуляє..

Ой то не Соловей-розбійник на дереві свистить,
Це Ян Чайковський з першої парти кричить..


Що з вами, мій чудовий 5-Б?..((

  Сьогодні дуже образилась на п'ятикласників. Некеровані діти) Такі збуджені були, наче це вони ще дванадцять часів тому на весіллі бешкетували.

   Проводила урок з теми "Правила вживання апострофа".
Конспект, самі розумієте, був не на самому високому ("хайт левел") рівні (заздалегідь не спланувала), але завдання були цікавими, як на мене.
  Я засмутилася.. Думаю, мовляв, чого ви так реагують на матеріал (чи на мене)..((
  Альона Леонтьєвна виразила прохання провести ще один урок (у 5-В класі) за тим же конспектом, бо її викликали на нараду. Я дуже перенервувала. Але виявилось, що даремно..!
  Ми встигли всі заплановані види робот та навіть більше (ще кілька вправ виконали). Всі діти були просто розумниками. /Добре, коли у класі один вчитель/

  *Є завдання у конспекті, які я проводила інакше.
Наприклад: поки 3 учні біля дошки письмово "складали іспит", я з класом гралася в аукціон "Хто більше".
  Картинки. Ми складали словосполучення (прикметник + іменник), пояснюючи вживання чи відсутність апострофа у словах. Наприклад: Морквяний сік. У прикметнику "морквяний" апостроф не вживається тому, що...

2 комментария:

  1. в них іноді буває ))
    згадай Наташу )
    в неї що не день, то нові викидони ))

    ОтветитьУдалить
  2. Альоно, це чергове бойове хрещення, або сіра проза життя(( Так учні іноді опускють на грішну землю не лише студентів-практикнтів, а й вчителів-зубрів! До цього не можна підготуватися, але ставитися варто по-філософськи: і це пройде...

    ОтветитьУдалить