Треба було сісти писати одразу, тільки-но приїхала додому, бо зараз втома каже йти спати, хоча ще справ віз та маленький клатчик.. Але хочу поділитися:
Стосовно сьогоднішнього проведеного уроку..
- Дітям важко було сприймати мене у ролі вчителя української.
Мені було важко також.
- Ось що не зрозуміла: ті, хто працював на російській на "добре" тут не могли зв'язати і пару слів (та хоча б одне), і навпаки: Чайковський Ян був втіхою, хоча за ним такого раніше не помічалося.
"+"
- Дуже сподобалось дітям складати опорний конспект: фонетичну квіточку.
Дуже раділа цьому))
- Встигла зробити все, що запланувала. Закінчила інструктаж з виконання домашньої роботи із дзвоником.
- Альона Леонтьєвна сказала, що задоволена розробкою конспекта та самим проведенням уроку, але..
*і тут все по ділу:
"-"
- Мені важко було переформатуватися на мовлення українською.
Керівник порекомендувала зосередити увагу на вимову закінчень, бо вчитель повинен бути взірцем.
Бути намагатися)) Дала собі настанову: цього тижня з практикантами розмовляю тільки українською!
Домовились?)
Домовились!
ОтветитьУдалить