четверг, 27 декабря 2012 г.

Ось і все...


"Нам не дано предугадать,
Как слово наше отзовется"
Ф. И. Тютчев
А нам дано!
Кожне наше слово, кожна наша дія не береться ні звідки і не дівається за просто так - це перехід енергії (фізику вчили?). Якщо хочемо отримати результат, повині вкладати в це всіх себе.

Але треба працювати не тільки на результат, необхідно намагатися отримувати від процесу задоволення! Так, це складний процес самоорганізації... Але реальний!

Я дуже рада, що ця, на жаль, остання педагогічна практика, забезпечила багатьом поштовх до адекватного сприйняття себе у ролі педагога. Зараз ми вже не такі категоричні.

Велике дякую Олені Анатоліїівні та Ларисі Вікторовні за ту впевненість, якою надихали мене, за віру! Я дуже ціную це! І справді буду сумувати за Вами, за Вашими порадами, гумором, коли історія під назвою "СМГУ - УР5" закінчиться...


Але поки що радіємо!))
Зі святами усіх!


3 комментария:

  1. Я не тільки за перехід енергії, а й за обмін: ми вам, а ви - нам!
    Дякуємо. Справді сьогодні був чудовий день, і ніякі оцінки не здатні його зіпсувати. Адже щонайменші зміни в наших студентах не можна виміряти балами. Ми раді, що ви це розумієте і цінуєте.

    ОтветитьУдалить
  2. Чому не одразу в головах деяких студентів з'являються думи про навчання? а саме у мене! Тільки теперь розумію що сумуватиму за університетом, навіщо кожний нагадує що це останній рік, навіть половинка:(
    З Альоною повністю згодна, що саме ставлення україньської кафедри, яка мені здавалась ну дууууууже суворою, виявилось що якби не ця кафедра мабуть мої мізки були ще десь далеко.
    Приєднуюсь до слів Альони, ДЯКУЮЄМО ВАМ УКРАЇНСЬКА КАФЕДРА.
    А ОСОБЛИВО ОЛЕНІ АНАТАЛІЇЇВНІ ТА ЛАРИСІ ВІКТОРІВНІ.

    ОтветитьУдалить
  3. Люблячі батьки - це не ті, що весь час хвалять і жаліють. Ви ще не раз у цьому переконаєтесь. Найкраща оцінка - не подарована, а заслужена. Можливо,буваємо суворі й вимогливі, але не увесь час. На жаль, нам не дано побачити істинні результати своєї роботи: якими ви будете через багато років. Але сподіваємося, що хоч хтось із вас колись прийде й поділиться своїми успіхами. Зробіть так, щоб наша праця не була даремною, адже вже потроху починаєте розуміти хліб учительский.

    ОтветитьУдалить